Σχεδιασμός αντιμετώπισης επικίνδυνων καταστάσεων και εκτάκτων αναγκών.
Μέτρηση, ανάλυση και βελτίωση της ασφάλειας των πλοίων.
Βέλτιστες πρακτικές του κλάδου
Διαχείριση Πληρωμάτων
Πρόσληψη και επιλογή ικανού και καταρτισμένου προσωπικού.
Υψηλό ποσοστό διατήρησης για αξιωματικούς και πληρώματα
Πλήρως ιδιόκτητα ή συνδεδεμένα γραφεία στελέχωσης πληρωμάτων στην Κωνστάντζα (Ρουμανία), το Νοβοροσίσκ (Ρωσία) και τη Μανίλα (Φιλιππίνες).
Χορηγία της Ρουμανικής Ναυτικής Ακαδημίας στην Κωνστάντζα, της οποίας οι καλύτεροι υποψήφιοι εκπαιδεύονται και ταξιδεύουν στα πλοία της Εταιρείας.
Διατήρηση αρχείων προσωπικού.
Αξιολογήσεις απόδοσης.
Αυστηροί προενταξιακοί ιατρικοί έλεγχοι.
Εκπαίδευση
Εσωτερική κατάρτιση που εκτελείται από κατάλληλα ειδικευμένο και έμπειρο ανώτερο προσωπικό, καθώς και από συμβεβλημένα τρίτα μέρη.
Στοχευμένη κατάρτιση πληρωμάτων.
Εκπαίδευση στο πλοίο με βάση τη χρήση Η/Υ.
Σεμινάρια/εξάσκηση σε αναγνωρισμένα ιδρύματα κατάρτισης, συμπεριλαμβανομένης της κατάρτισης σε συνθήκες πάγου στη θάλασσα.
Συμπληρωματική κατάρτιση μέσω των γραφείων προσλήψεών μας στην Κωνστάντζα (όπου υπάρχει πλήρως εξοπλισμένο κέντρο εκπαίδευσης), στο Νοβοροσίσκ και τη Μανίλα.
Χορηγία εκπαιδευτικού προγράμματος δοκίμων στην Κωνστάντζα.
Συνδεδεμένο πρακτορείο στη Σιγκαπούρη, που χρησιμοποιείται ως κέντρο εκπαίδευσης και ενημέρωσης/αναφοράς.
Εκπαίδευση σχετικά με την ποιότητα, την περιβαλλοντική συνείδηση, θέματα προστασίας και ασφάλειας για το προσωπικό της ξηράς.
Κεντρικό γραφείο ενημέρωσης καπετάνιων και αρχιμηχανικών.
Εκπαίδευση διαχείρισης Γέφυρας & Μηχανής για ανώτερους αξιωματικούς.
Συχνή εκπαίδευση επί του πλοίου που διενεργείται από επιθεωρητές της εταιρείας.
Εφοδιαστική Αλυσίδα
Άριστη συνεργασία με ομάδα καταξιωμένων προμηθευτών σε ολόκληρο τον κόσμο.
Μαζική προμήθεια εξοπλισμού και ανταλλακτικών των πλοίων.
Κορυφαίας ποιότητας προϊόντα στο σωστό μέρος, την κατάλληλη στιγμή.
«Μαζικές εκπτώσεις» σε ανταλλακτικά και προμήθειες πλοίων.
Τεχνογνωσία στην εφοδιαστική υλικοτεχνική υποδομή.
Έλεγχος ποιότητας και κόστους.
Claims and Insurance
Διεκπεραίωση και χειρισμός όλων των διαφορών και απαιτήσεων που αφορούν τα ναυλοσύμφωνα, τα μνημόνια συμφωνίας (ΜΟΑ), το πλήρωμα, το φορτίο, την απώλεια ναύλου, την απόδοση ( performance claims) και τις H&M απαιτήσεις.
Απόκτηση P&I και H&M ασφάλισης με μειωμένα ασφάλιστρα (premia).
Διεκπεραίωση και χειρισμός ζητημάτων σχετικά με τα ασφάλιστρα (premia) και την είσπραξη απαιτήσεων.
Παροχή Υποστήριξης 24/7
Υπηρεσίες Πληροφορικής
Διαχείριση και υποστήριξη συστημάτων πληροφορικής, ανάπτυξη εφαρμογών, εκπαίδευση προσωπικού, ολοκληρωμένη διαχείριση μηνυμάτων, επεξεργασία δεδομένων, αναβάθμιση εξοπλισμού και συστημάτων.
Εξατομικευμένα συστήματα λογισμικού.
Ευελιξία και ακρίβεια στην υποβολή εκθέσεων, τη λογοδοσία και τη συντήρηση.
Μηχανογραφική υποστήριξη στο προσωπικό των πλοίων και το προσωπικό ξηράς.
Ενοποιημένο λογισμικό που εφαρμόζεται από τις απαιτήσεις των πλοίων έως τις οικονομικές καταστάσεις της Εταιρείας.
Άμεσα, αξιόπιστα και οικονομικά αποδοτικά συστήματα επικοινωνίας ,τόσο στα πλοία όσο και στην ξηρά.
Αξιόπιστες και προηγμένες λύσεις διαχείρισης δικτύου.
24/7 υποστήριξη και αντιμετώπιση προβλημάτων σε εικοσιτετράωρη βάση, 7 ημέρες την εβδομάδα.
Ανεφοδιασμός Καυσίμων
Άριστης ποιότητας σχέσεις με παγκόσμιους προμηθευτές.
Καύσιμα κορυφαίας ποιότητας σε ανταγωνιστικές τιμές. Εξαιρετικό πιστωτικό κύρος.
Άμεση και αποτελεσματική 24ωρη εξυπηρέτηση σε όλο τον κόσμο.
Υποστήριξη μετά τον ανεφοδιασμό.
Ειδικές Υπηρεσίες
Προετοιμασία και παρακολούθηση επιθεώρησης.
Περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση.
Έλεγχος συστημάτων διαχείρισης ασφάλειας και ποιότητας (στα πλοία & και στην ξηρά).